9 сент. 2013 г.

С рождением доченьки (OneDayOneCard 82)

Здраствуйте!
Сегодня я к вам с продолжением простых детских открытулек. Это собственно очень и очень девчачья, ну такая розовая розовая )))
Этих у меня получилось две, не знаю почему но больше как то не сложилось, ну и пускай )))
А еще сегодня раскрасила парочку девчушек, правда только тело и волосы, завтра буду аппликацией их одевать, так нравится, с карандашами сложно в тон бумаге попасть, а вот аппликацией все так гармонично получается.
На этом все, и всем приятного дня!

6 комментариев:

  1. О, дуже гарно й так ніжно!! І колір чорнилка добре підібраний, не зливається з тлом.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. дякую, то точно, от в хлопчачих я трохи промахнулась )

      Удалить
    2. Трошки. Треба пробувати на папері окремо часом, бо іноді не той колір виходить у кінцевому результаті. У мене таке теж було. то тепер перевіряю.

      Удалить
    3. я всі свої сині перепробувала..голубий ивявився меншим злом, а тепер думаю, може переробити і взяти якись з пісочних

      Удалить
  2. Гарячий ембосінґ не робите? Теж би гарно було.

    ОтветитьУдалить
  3. я ще не доросла до гарячого, він в мене наступний в списку після машинки

    ОтветитьУдалить